22 Aralık 2014 Pazartesi

Ölü Domuz

Zevk alışını görmekten hoşlanırdım
Gerilen ayak parmaklarını
Kapanmış kirpiklerini
Artık bu bana acı veriyor
Nerede olduğunu çok aradığın o duygularımı
göremiyorsun
Göremiyorsun
Ölü domuz
göremiyorsun
Burnundaki o halkayla

Başkasına kaçmayı ağırdan almana ihtiyacım var
Emin misin
Beni böyle iteklemek istediğinden
İçimdekini öldürmeye hakkın yok
Ona mı gittin?
Bakıyorsun
Ölü bir domuz gibi

Vajinanın şerefine içiyorum
Biramı yarrağına kaldırıyorum.
Ne kadar
Mutlu oldum karamsarlığına
Nasıl hissettiğini ancak
yazdıklarından anlayabildim.
Artık seni tanımıyorum.
Bu kadar mı gömüldün insanlara?
Yanıbaşımda mıydın?
Seni tanımıyorum.

Kokunu özleyip
Sarılıyordum defalarca
Nasılsın kadınlarla?
Buldun mu aradığın ilgiyi?
Konuşmak istemiyorum
Düşünmeni istemiyorum
yine de bakıyorsun
Ölü bir domuz gibi

Keşke kendimi tutabilsem
Hata ettim ama yalnız değildim
Kızları odana götür
Yatağımda yapma
Gerçekten ne istediğini söyle
Bakıyorsun bana
Ölü bir domuz gibi

Kendine bir yazar mı buldun?
Sevgi ve sefaletle
Benden aldıklarınla
Aşağılık
Aşağılık
Ölü domuz
Aşağılık
Beni anlatma
SAKIN
kimseye.

Olma.
Ölü bir domuz
olma.

Hiç yorum yok: